Päevatoimetaja:
Kaido Einama

KENTSAKAS PROBLEEM: auhindade võitmine tegi mängustuudio elu keeruliseks

Copy
Foto: Larian Studios

Rollimäng «Baldur's Gate 3» noppis mullu hulga auhindu, kui pea kõik väljaanded ja auhinnagalad nimetasid selle 2023. aasta parimaks mänguks. Iroonilisel kombel kaasnes sellega aga üks suur probleem.

Teose loonud Larian Studiosi tegevjuht ning mängu režissöör Swen Vincke avaldas hiljutises intervjuus, et arvukate auhindade võitmine hakkas segama arendajate tööd.

Nimelt oli vaja pidevalt saata arendajaid auhindadele järele minema. Et aga töötegemine liigselt pihta ei saaks, hakkas stuudio kasutama vahetuvaid meeskondi, kes karikad koju tooks.

Vincke ütles, et auhindade võitmine on üllatavalt väsitav ning terve stuudio on väga emotsionaalne, sest pideva auhinnalaviini tõttu on raske projektile vajalikku joont alla tõmmata.

Märksõnad

Tagasi üles