Rollimäng «Baldur's Gate 3» noppis mullu hulga auhindu, kui pea kõik väljaanded ja auhinnagalad nimetasid selle 2023. aasta parimaks mänguks. Iroonilisel kombel kaasnes sellega aga üks suur probleem.
KENTSAKAS PROBLEEM: auhindade võitmine tegi mängustuudio elu keeruliseks
Teose loonud Larian Studiosi tegevjuht ning mängu režissöör Swen Vincke avaldas hiljutises intervjuus, et arvukate auhindade võitmine hakkas segama arendajate tööd.
Nimelt oli vaja pidevalt saata arendajaid auhindadele järele minema. Et aga töötegemine liigselt pihta ei saaks, hakkas stuudio kasutama vahetuvaid meeskondi, kes karikad koju tooks.
Vincke ütles, et auhindade võitmine on üllatavalt väsitav ning terve stuudio on väga emotsionaalne, sest pideva auhinnalaviini tõttu on raske projektile vajalikku joont alla tõmmata.