Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Hittmängude looja: teeme ka edaspidi mänge keskealistest meestest

Copy
Artikli foto
Foto: Ryu Ga Gotoku Studio

Tänavu aasta alguses jõudis meieni rollimäng «Like a Dragon: Infinite Wealth», mis osutus üsnagi populaarseks. Seda nii osteti kui ka mängiti palju. Milles peitub aga mänguseeria võlu?

Seeria režissööri Ryosuke Horii arvates on selleks salajaseks koostisosaks, mis pidevalt igas vanuses ja soos mängijaid sarja juurde tõmbab, asjaolu, et mängude kangelased on keskealised.

«Ma arvan, et see on üks «Like a Dragoni» suurimaid müügiargumente,» sõnas Horii hiljutises intervjuus

«Neil on teistsugune aura kui noorte kangelaste rühmal, kui nad kurdavad seljavalu ja muu sellise üle. Kuid see «inimlikkus,» mis nende vanusest läbi kumab, annab mängule originaalsuse.»

Horii käest küsiti, kas sarja kasvav populaarsus, eriti just naismängijate seas, paneb loojaid mõtlema sellele, et edaspidi mänge kuidagi ka tollele konkreetsele sihtgrupile tegema hakatakse.

«Meil on uute fännide, sealhulgas naiste arvu kasvu üle tõeliselt hea meel,» sõnas Horii. Küll aga kinnitas ta, et nende mängud hakkavad ka tulevikus olema keskealistest meestest, kes teevad keskealiste asju.

Märksõnad

Tagasi üles