Pole saladus, et kui me ostame digitaalset meelelahutust (mängud, filmid, muusika jm), siis tegelikult ei oma me seda, mille eest raha välja käisime.
Uus seadus nõuab, et digitaalsete mängude müüjad oleksid klientide vastu ausad
Ametlikult on tegemist litsentsi ostmisega, mis tähendab, et vastava toote looja võib iga kell otsustada juhtme seinast välja tõmmata. Siis olemegi ilma nii rahast kui ka tootest, mille eest maksime.
Ameerikas California osariigis allkirjastati uus seadus, mille järgi on digitaalset sisu müüvad poed uuest aastast kohustatud kliente säärasest olukorrast teavitama.
Näiteks tähendab see, et kui kasutad Californias arvutimängude müügiplatvormi Steam, ei tohi seal ilutseda «osta» nuppu, kui nad pole informeerinud kasutajat asjaolust, et tegelikult on tegemist vaid loaga toodet kasutada.
Seaduse loomisele ajendas muu seas Ubisofti mullune lüke, kui ootamatult eemaldati müügilt automäng «The Crew» ning suleti selle serverid.
Uus seadus ei keela mängutegijatel tulevikus sarnaseid samme astuda, ent lubab inimestel teha teadlikumaid oste. Aeg näitab, kas sarnane seadus ka mujale jõuab.