Päevatoimetaja:
Kaido Einama

VALIK ON TEHTUD: MängudeÖÖl selgus parim Eesti Mäng 2024

Copy
Rein Zobel
Rein Zobel Foto: Rene Lutterus (MängudeÖÖ)

Möödunud nädalavahetusel aset leidnud MängudeÖÖ raames kogunesid ka kohalikud videomänguarendajad. Just nende looming võeti luubi alla, kui üritusel selgitati välja Eesti Mäng 2024 tiitli võitja.

Tiitlile kandideeris üheksa erinevat mängu, mida hindas ekspertidest koosnev neljaliikmeline žürii. 

Parimaks Eesti Mänguks 2024 kuulutati veebruarikuus ilmunud virtuaalreaalsusmäng «Bootstrap Island». Lisaks uhkele tiitlile sai stuudio ka 2000 € auhinnaraha.

Võit ei tulnud lihtsalt. Kui žürii punktid olid kokku loetud, edestas võitja lähimaid konkurente vaid ühe punktiga.

Hõbedamedalit jäid jagama veel üks virtuaalreaalsusmäng «Into the Radius 2» ning kaardipõhine ellujäämisseiklus «Untraveled Lands: Chantico». Pronksile jõudis põllupidamismäng «Rusty's Retirement».

Esikolmik.
Esikolmik. Foto: Rene Lutterus (MängudeÖÖ)

Mängu looja: see teeb südame soojaks

«Aasta parima mängu auhind tuli mulle täieliku üllatusena ja see on Maru VR tiimile väga suur au,» räägib «Bootstrap Islandi» loovjuht Rein Zobel. «Eriti arvestades, et sel aastal oli konkurents heade Eesti mängude osas väga tihe, mis on omaette juba väga rõõmustav uudis.»

««Bootstrap Islandi» väljavalituks osutumine oli ootamatu ka seetõttu, et tegelikult ei ole mäng ju veel valmis, vaid alles eelmüügiversioonina (Early Access) saadaval ja töö sellega jätkub veel ilmselt mitu aastat.»

«Ma näen aasta mängu auhinda kui tunnustust andekale meeskonnale, mis meil õnnestunud kokku panna, ja meie ambitsioonile teha väikese tiimiga maailma parimat virtuaalreaalsusmängu.»

«Praegu on selline tunne, nagu raske töö vahepeal keegi patsutaks õlale ja ütleks, et «te teete head asja,» mis teeb südame soojaks,» sõnab Zobel.

Tagasi üles