Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sa ei aima eal, millise igapäevase arvutiprogrammi abil see õudusmäng loodi

Copy
Foto: JackStrait

Reeglina luuakse videomänge selleks ettenähtud tarkvara abil. Tuntuimad mängumootorid on Unreal Engine, Unity, Godot ja teised. See õudusmäng aga sündis tänu ühele hästi tuntud arvutiprogrammile, mida me kõik kasutanud oleme.

Mõned aastad tagasi ilmavalgust näinud õudusmäng «ROCHE LIMIT: The Death of CMK» kerkib igal halloween'il taas päevakorda ning seda mitmel põhjusel.

Esmalt muidugi seetõttu, et praegu on paras aeg õudukate kogemiseks. Teiseks aga unikaalne viis, mil moel mäng loodi.

Nimelt on «ROCHE LIMIT: The Death of CMK» loodud tervenisti PowerPointis. Just nii, lugesite õigesti – toosama programm, mis mõeldud ettekannete tegemiseks!

Mängu näol on tegemist retrohõngulise hiireklikiseiklusega, millele pilku peale heites ei oskaks aimatagi, mis programm seda jooksutab.

Teos koosneb umbes 1000 erinevast slaidist, mis omavahel hüperlinkide ja muu abil seotud.

Tagasi üles