Uue Volkswagen Tayroni linnamaasturi eelmüük Eestis on alanud, hinnad algavad 39 990 eurost. Tayron on pika sõiduulatusega (kuni 120 km) pistikhübriid, mis täiendab Volkswageni linnamaasturite valikut. Mudelivalikus on nii viis kui seitse istekohta ning suuruselt paigutub see luksuslikuma Touaregi ja praktilise Tiguani vahele. Valida saab kahe pistikhübriidversiooni vahel.
Algas pika elektrilise sõiduulatusega hübriidi Volkswagen Tayrani eelmüük
«Baltimaade autoturgu valitsevad linnamaasturid, moodustades 68 protsenti uute autode müügist. Pistikhübriidid on kõige kiiremini kasvav tootesegment, mille kasv 2024. aastal on üle 40 protsendi. Meie linnamaasturite kaheksanda mudelina ühendab uus Tayron endas ruumikuse, viimistletud mugavuse ja hübriidi tõhususe, täiendades olemasolevat linnamaasturite valikut ja rahuldades Baltimaade autojuhtide muutuvaid vajadusi,» ütles Volkswageni Baltimaade brändijuht Justas Nekrošius.
Ruumikas ja praktiline
Uus Tayron on mõeldud neile, kes hindavad ruumikust, mugavust ja praktilisust.
Volkswageni suuruselt teine linnamaastur Euroopas pakub avarat interjööri paindliku viie- või seitsmekohalise seadega, mis vastab erinevatele vajadustele. Uudismudelis jätkub piisavalt ruumi nii reisijatele kui ka pagasile: viiekohalise versiooni pakiruumi maht ulatub 885 liitrini (püstiasendis istmeseljatugedega), laienedes kokkuklapitud istmete korral muljetavaldava 2090 liitrini.
Kuni 2,5-tonnise pukseerimisvõimega Tayron on ideaalne neile, kes otsivad mitmekülgset ja mugavat sõidukit igapäevasteks ja pikemateks sõitudeks.
Interjöörist leiab puitu
Tayroni salongi pinnad on loodud kattega, mida oleks meeldiv puudutada ning valikus on tippklassi viimistlusmaterjalid nagu ArtVelours Eco mikrokiud ja isegi autentne puit, mida tavaliselt enam autodes ei kohta ning mis loovad luksuslikuma õhkkonna.
Valgustatud dekoratiivliistud suurendavad luksusauto tunnet.
Elektri jõul Paidesse
Tayronil on mitme jõuajami valik, suurt rõhku pööratakse pistikhübriid- ehk eHybrid-mudelitele. Kuni 120 km elektrilise sõiduulatusega on need tõhusaks valikuks nii igapäevaseks tööle sõiduks kui ka pikemateks reisideks.
Valida saab kahe pistikhübriidversiooni vahel, mille võimsus on 150 kW (204 hj) või 200 kW (272 hj). Tayronil on kiirlaadimisvõimekus, mis on pistikhübriidide ehk PHEVide puhul haruldane – see võimaldab laadida kuni 40 kW võimsusega alalisvoolu kiirlaadimisjaamades ning kuni 11 kW vahelduvvoolu seinalaadijas või laadimisjaamas.
Mitmekesine jõuajamite valik
Lisaks pistikhübriididele on valikus kerghübriidajam (eTSI), turboga varustatud bensiini- (TSI) ja diiselmootorid (TDI) võimsusega 110 kW (150 hj) kuni 200 kW (272 hj). 4MOTION nelikveoga varustatud mudelid on saadaval nii bensiini- kui diiselmootoritega ning kõik variandid on varustatud automaatkäigukastiga (DSG).
Põhivarustusest leiab palju
Tayronil on lai valik põhivarustust: kolmetsooniline automaatne kliimaseade, kümne värviga meeleoluvalgustus, üheksa turvapatja, valitavad sõiduprofiilid, tagaakendel päikesesirmid ning digitaalne teabe- ja meelelahutussüsteem koos navigatsiooni ja juhtmevaba Apple CarPlay ja Android Auto kasutamisega.
Esile tõstmist väärivad ka automaatse kaugtulede lülitusega LED-esituled, valgustatud Volkswageni logod ees ja taga ning digitaalsed näidikud, mis tagavad tänapäevase sõidukogemuse.
Tayroni põhivarustuses on ka lai valik juhiabisüsteeme, sealhulgas adaptiivne püsikiiruse hoidja (ACC), sõidurea vahetuse abi (Side Assist), sõidureahoidja (Lane Assist) ja automaatne hädapidurdus koos jalakäijate ja jalgratturite tuvastusega. Parkimisabi Park Assist Plus, tahavaatekaamera, dünaamiline liiklusmärkide kuvamine ja väljasõiduhoiatussüsteem suurendavad veelgi ohutust.
Lisavarustuses on saadaval adaptiivne vedrustuse juhtimine (DCC Pro), IQ.LIGHT HD maatriksesituled, IDA häälassistent koos ChatGPTga, panoraamkatus, 700 W Harman Kardoni helisüsteem, ergoActive Plus massaaži- ja jahutusega istmed ning reisiabiline Travel Assist.