Peaaegu kõik tänapäeva autod kasutavad ketaspidureid – süsteemi, mis koosneb rummuga ühendatud rootorist ja pidurisadulast, milles asuvad piduriklotsid. Juht vajutab piduripedaali, mis suunab hüdraulilise vedeliku piduritorude kaudu pidurisadulasse. See liigutab kolbe ja surub piduriklotsid vastu ketast, aeglustades selle pöörlemist ja seega ka ratta liikumist.
Tellijale
Mersu leiutas tavatud pidurid – ei mingit hooldust ega kulumist: ainult pidurda (1)
Kuigi olemas on ka trummelpidurid, õhupidurid, ribapidurid ning isegi koomilise Flintstone’i meetodi laadseid süsteeme, jääb pidurdamise aluspõhimõte samaks: kasutada hõõrdumist liikumise aeglustamiseks. Samuti eksisteerivad kompressioonipidurid, kuid need töötavad hoopis teistel alustel.