Päevatoimetaja:
Kaido Einama
Saada vihje

Eriti kiirelt laetav aku tulekul – vaata, mis selle nii heaks teeb (2)

Copy
Kui kõik õnnestub, hakkab Saksa-Taiwani ühisprojektis valminud uutmoodi energiaallikas kõrvaldama kõiki seniseid olulisemaid elektriauto akuprobleeme ning täidab elektriauto sama kiiresti kui bensiiniauto.
Kui kõik õnnestub, hakkab Saksa-Taiwani ühisprojektis valminud uutmoodi energiaallikas kõrvaldama kõiki seniseid olulisemaid elektriauto akuprobleeme ning täidab elektriauto sama kiiresti kui bensiiniauto. Foto: FEV

Saksamaa ja Taiwani ettevõtete välja töötatud uued elektrisõidukite akud pakuvad kõike, millest elektriauto puhul on puudust tuntud: mõne minutiga täis laadimist, kergemat kaalu ja tuhat kilomeetrit sõiduulatust. Lisaks peaks need olema ka ohutud. Kas liiga ilus, et olla tõsi?

FEV ja ProLogiumi uus keraamiline liitiumaku (Large-Footprint Lithium Ceramic Battery ehk LLCB) kasutab täiustatud anoodi, mis koosneb täielikult ränikomposiidist, saavutades seni kasutatud grafiitanoodidest kümme korda suurema energiatiheduse. See ongi üks põhikomponente, mis uue akutehnoloogia paremaks teeb, kuid mitte ainult.

Tagasi üles