Pekingi automessil on Ferrari boksi juures tekitanud elavat huvi HY-KERS süsteemi väljapanek, mis messil on ühendatud tagamootoriga auto kontseptsiooniga, kirjutab Top Speed.
Ferrari demonstreerib Pekingi automessil HY-KERS süsteemi arengut
Uus süsteem kombineerib 12 silindrilist mootorit ning kahe siduriga käigukasti, mis on omakorda ühendatud elektrimootoriga. Olemas on ka teine elektrimootor, mis asub bensiinimootori ees ning teenindab auto muid abisüsteeme. Mõlemad elektrimootorid saavad oma jõu autos asuvatelt akudelt, mille asukohta on võimalik vastavalt ruumi olemasolule ja lõplikule seadistusele muuta.
KERS süsteemis kasutatakse uusi, väiksemaid ning kergemaid komponente, mis on juba peaaegu täitmas eesmärki saavutada 1 kw võimsust iga lisakilo kohta, mille hübriidsüsteemi paigaldamine on tekitanud.
Elektrimootor kasutab jõu edasi andmiseks käigukasti ühte sidurit ning on seotud ühega kahest põhikäigust. Pidurdamise ajal töötab elektrimootor generaatorina, kasutades akude laadimiseks negatiivse väändemomendi kineetilist energiat. Protsessi juhtimiseks kasutatakse F1-est pärit spetsiaalset mootorikontrolliüksust, mis ei kontrolli ainult elektrimootorit, vaid juhib ka mootorist elektrit abisüsteemidesse.
Seda, kuidas HY-KERS töötab, on võimalik vaadata siit.