Fiat loodab, et Hiinas ehitatud uus mudel Viaggio on maailma suurimal turul tugev võistleja. Kuigi Fiatil on juba kaks korda Hiina turul läbilöök ebaõnnestunud, usub Fiati tegevjuht Olivier Francois, et Viaggio aitab neil märkimisväärse turuosa saavutada, sest maailma kõige suuremal automüügiturul müüakse enim just väikeseid pereautosid, kirjutab Autonews.
Fiat panustab Hiina vallutamisel Viaggiole
Fiat planeerib müüa Hiinas veel sellel aastal 20 000 Viaggiot ning järgmisel aastal suurendada müügi koguni 100 000 autoni, sõnas Jack Cheng, Fiati ning kohaliku Guangzhou Automobile Groupi ühisettevõtte juht, kelle tehastes uued autod valmistatakse.
Viaggio müük algab Hiinas septembris ning see on tähtis osa Fiati plaanist laiendada oma turuosasid ja müüke väljaspoole Euroopat, kus automüüginumbrid on juba viis aastat järjest vähenenud.
Kui Viaggiot aga ei peaks edu saatma, varisevad Fiati plaanid 2014. aastaks automüügi tõstmisest 300 000 eksemplarini põrmu. Võrdluseks: eelmisel aastal müüdi Hiinas veidi vähem kui 1500 Fiati.
Fiat ei ole veel avaldanud Viaggio alghinda. Auto nimetus tähendab itaalia keelest tõlgituna «teekonda», ning sellena võib ka uue mudeli sünnilugu näha, kuna tegu on tegelikult veidi ümber disainitud Dodge Cartiga, mis omakorda baseerub Alfa Romeo Giuliettal.