Päevatoimetaja:
Kaido Einama
Saada vihje

KAART Eelmisel aastal vajasid Garmini hädaabiteenust kõige enam seljakotimatkajad

Copy
Garmin kui GPS-ide tootja on üks esimestest satelliidipõhise hädaabiteenuse pakkujatest, nüüd on lisandunud ka paljud telefonitootjad, näiteks Apple, CAT ja Huawei. Statistika järgi satuvad kõige enam mobiililevist väljaspool hätta just seljakotimatkajad. Garmini kaardil on täppe üle maailma, kust abi kutsuti. Eestis ühtki väljakutset polnud.
Garmin kui GPS-ide tootja on üks esimestest satelliidipõhise hädaabiteenuse pakkujatest, nüüd on lisandunud ka paljud telefonitootjad, näiteks Apple, CAT ja Huawei. Statistika järgi satuvad kõige enam mobiililevist väljaspool hätta just seljakotimatkajad. Garmini kaardil on täppe üle maailma, kust abi kutsuti. Eestis ühtki väljakutset polnud. Foto: Garmin

Tehnoloogiafirma Garmin avaldas täna oma 2024. aasta inReach SOS raporti tulemused, millest selgub, kus ja milliste sündmuste puhul Garmini seadmete kasutajad enim satelliitsidel põhinevat SOS-teenust vajasid. Andmete järgi vajasid enim abi seljakotimatkajad.

Seljakotirändurite SOS-juhtumitele järgnesid statistikas abi kutsumised autojuhtidelt ja mootorratturitelt.

Garmin on alates 2011. aastast pakkunud matkajatele, seiklejatele, jahimeestele ning teistele välitingimustes liikujatele võimalust olla inReachi satelliitside ja GPS-seadme abil välismaailmaga ühenduses, saata sõnumeid, jagada enda liikumistrajektoori ning vajadusel kutsuda endale hädaolukorras kiiresti abi.

2024. aastal käivitas Garmin inReach Messenger Plusi nimelise teenuse, mis lubab kasutajatel saata üle sateliitside ka fotosid ja häälsõnumeid, et hädaolukorra puhul oleks päästjatel võimalik saada veelgi täpsemat infot.

Tagasi üles