Teisest küljest võib öelda, et Subaru mudelid paistavadki enamiku teiste taustal tähtedena silma, väikeseks erandiks võib pidada vaid eelmise põlvkonna mudeleid, kuid olgu ajalugu neile armuline.
Ilmselt said Subaru disainerid ise oma fopaast kiiresti aru ning juba 2006. aastal alustati uute kujustuslahenduste otsimist. Praeguste põlvkondade esindajatele pole välimuse koha pealt igatahes midagi ette heita.
Subarust kui automargist rääkides meenub autondusest huvitatuile kindlasti esimesena boksermootor. Euroopas pakub analoogseid jõuallikaid veel Porsche, suurematest tootjatest esimese raksuga rohkem ei meenugi.
Boksermootori eripäraks on teatavasti horisontaalselt asetsevad silindrid, mis ühtlasi tagavad tavalistest sisepõlemismootoritest oluliselt madalama raskuskeskme. Auto juhitavus on aga raskuskeskmest ju üheselt sõltuv.
Uue põlvkonna Subaru Impreza müüki alustati 1. septembril 2007. Eelmise aasta märtsis peetud Genfi näitusel toodi avalikkuse ette esimest korda uus jõuallikas, mis sai nimeks Boxerdiesel. Vaid paar nädalat tagasi jõudis Eestisse esimene analoogse mootoriga Impreza modifikatsioon, millega õnnestus sel nädalal väike proovisõit teha.
Diisel-Imprezasid müüakse Eestis kahes varustusastmes: 2.0TD ja 2.0TD Sport. Hinnad algavad vastavalt 329 900 ja 373 900 kroonist.
Juba baasmudelil 2.0D on põhivarustuses 16-tollised valuveljed, püsikiirushoidja, kliimaseade, esi- ja külgturvapadjad, turvakardinad, VDC-stabiilsuskontrolli süsteem, soojendusega esiistmed ja küljepeeglid ning elektriajamiga aknad.
Impreza 2.0TD Sport mudelil on eelmisele varustustasemele lisaks veel ksenoonesilaternad, sportistmed, 17-tollised valuveljed, 6 CD mängija, võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem (Keyless Entry), esi-, taga- ja küljespoilerid. Proovisõiduautoks oli just kõnealune versioon.