Päevatoimetaja:
Kaido Einama
Saada vihje

ARVUSTUS VW Tayron: keskmise suurusega hübriid, mis vabastab laadimisärevusest

Volkswagen Tayron: hübriid on kindla peale minek, aga ka oma kiiksudega. Laadimisärevust siiski tundma ei pea.
Volkswagen Tayron: hübriid on kindla peale minek, aga ka oma kiiksudega. Laadimisärevust siiski tundma ei pea. Foto: Kaido Einama

Vaikne laupäev unises Eesti väikelinnas. Veelgi vaiksem on linnavalitsuse ees, kus seisavad täiesti vabana uhkes üksinduses kaks elektriauto laadijat. Särtsu sealt aga ei tule. Ainuke laadija (lisaks remondis olevale tanklale läheduses) on kaubanduskeskuse ees Tesla päralt, teine ei tööta. Kui oleks elektriauto roolis, tekiks juba kerge laadimisärevus. Õnneks on Volkswagen Tayroni pistikhübriidil tagavaralahendus olemas: bensiinimootor, millega jõuaks veel isegi Eesti teise otsa reisida.

​On autosid, mis kõva mootorimürinaga oma jõudu kuulutavad ja on neid, mis sulanduvad hääletult tänavapilti, peites endas ootamatut lisavõimsust. Tayron, mis võttis tuttava linnamaasturi vormi, süstibki liiklusse elektri ja bensiini ühisel toel, mis tähendab kindlaid eeliseid nii bensiini- kui elektrimootori paremate omaduste ärakasutamisel, aga mõnikord tekitab ka üllatusi.

Volkswageni uus linnamaastur paigutub suuruselt, hinnalt ja omadustelt väiksema Tiguani ja suurema Touaregi vahele, püüdes olla korraga nii unistuste pereauto kui kõigi uute tehnoloogiatega varustatud hübriidmasin.

Kommentaarid
Tagasi üles