/nginx/o/2025/05/08/16828928t1h48b1.jpg)
Viimastel nädalatel oleme kirjutanud sellest, kuidas kõik mänguloojad üksteise võidu mängude ja konsoolide hindu tõstavad. Üllataval kombel teatas üks suurstuudio, et nemad sellega kaasa ei kavatse minna.
Iroonilisel kombel on selleks suurstuudioks Electronic Arts, kes on mitmel korral Ameerika halvima firma tiitli võitnud ning keda peetakse üheks mängutööstuse ahneimaks.
Hiljutise finantskoosoleku raames rääkis stuudio tegevjuht Andrew Wilson, et mängutööstus on viimase kümnendi jooksul oluliselt muutunud – füüsiliste mängude müük on asendunud digitaalsega, mis võimaldab ettevõttel pakkuda erinevaid hinnamudeleid alates tasuta mängitavatest teostest kuni luksuslike väljaanneteni.
Wilson lisas, et EA eesmärk on pakkuda mängijatele «uskumatut kvaliteeti ja eksponentsiaalset väärtust,» olenemata sellest, kas toode maksab üks, kümme või sada dollarit.
Ettevõtte finantsjuht Stuart Canfield kinnitas, et EA ei ole hetkel muutmas oma hinnastrateegiat.
See seisukoht eristab EA-d konkurentidest. Näiteks teatas Nintendo hiljuti, et nende uus mäng «Mario Kart World» maksab 90 eurot. Ka Microsoft tõstis endale kuuluvate stuudiote mängude hinnad 90 euroni.
Kuigi EA ei välista hinnatõusuvõimalust tulevikus, ei ole nad hetkel planeerimas oma mängude hindade tõstmist.