GM patenteeris Riviera nime, andes sellega fännidele lootust legendaarse auto taassünniks.
Kas Buick Riviera tuleb tagasi?
USA patendi ja kaubamärgibüroo andmetel kinnitas GM Riviera 3. mail oma ametliku kaubamärgina. Samas pole kindel, kas tootjafirma tahtis lihtsalt oma kuulsusrikka mudeli ajaloolise väärtusega nime õigusi kaitsta või on see käik tehtud tulevikus toodetavate autode tarbeks, kirjutab Autoweek.
Buick Riviera on üks kuulsamaid Buicki mudeleid, selle kaheksat põlvkonda müüdi kolmekümne kuue turul oldud aasta jooksul 1,127,261 eksemplari. Debüüdi tegi Ferrari disaini järgi aimav luksusauto 1963. aastal. Järgmiste aastakümnete jooksul sai Buick Rivierast ruumika luksusauto sünonüüm ja autoajakirjanike vaieldamatu lemmik. 1999. aastal auto tootmine lõpetati, 2008. aastal nimetas Autoweek 1963. aasta Buick Riviera General Motorsi ajaloo tähtsuselt seitsmendaks autoks.
Kuulujutte Riviera naasmisest on liikunud varemgi, kontseptversiooni oli võimalik näha juba viis aastat tagasi Shanghai autonäitusel, kuid tootmisesse pole legendaarse auto üheksas põlvkond veel paraku jõudnud.