Kuigi kõik teised maailma suurimad autotootjad on juba pikemat aega üritanud Hiinas laineid lüüa, otsustas Ford alles nüüd sinna rohkem investeerida.
Ford hakkab Hiinale rohkem tähelepanu pöörama
Hiina autoturg on lähiaastatel võimsalt kasvamas ning 2020. aastaks ennustatakse uute autode müüginumbriks 30 miljonit eksemplari. See on kaks korda suurem number, kui USAs ühe aasta jooksul müüdavate autode arv praegu, kirjutab Autoblog.
Ford on Hiina turul üsna nukras seisus, müügil on vaid kuus rahvusvahelist standardmudelit, ühtegi autot kohaliku turu jaoks spetsiaalselt arendatud ei ole. Kohalike huvi Fordi vastu on üsna väike, autotootja turuosa on Hiinas vaid 2,8 protsenti.
Ford loodab kehvast seisust välja tulla 15 uue mudeli turule toomisega järgneva kolme aasta jooksul ning 1,36 miljardi dollari investeerimisega oma Hiina tootmis- ja arendusüksustesse. 2020. aastaks loodetakse omada vähemalt 3,1 protsendilist turuosa, mis peale tootmise stabiliseerimist toodaks Fordile aastas umbes 700 miljonit dollarit kasumit.