Peugeot esitles uue 301 sedaanversiooni, mida meie turul müüma ei hakata, kuid mis suure tõenäosusega saab margi uue kompaktauto esimeseks versiooniks, kirjutab Whatcar?.
Peugeot esitles uue kompaktauto esimest versiooni
Peugeot on juba varem teatanud, et Peugeot kompaktauto 308 järeltulijaks ei saa mitte 309, vaid tema nimega minnakse n-ö uuele ringile. Põhjuseks asjaolu, et Peugeot 309 on margiteadlikumal autoostjal veel liiga hästi meeles ja seda mitte just kõige positiivsema külje pealt.
Nimelt aastal 1985, kui PSA otsustas loobuda Talboti kaubamärgi kasutamisest, muudeti Talbot Horizoni (Arizona) nime kandev auto ümber Peugeot 309ks ja teda toodeti selle nime all kuni aastani 1993.
Peugeot 309 peetakse aga siiani üheks ebaõnnestunumaks mudeliks PSA kontsernis. Üheks põhjuseks oli tema ebaõnnestunud disain. Kui ülejäänud PSA mudelid pärinesid valdavalt Pininfarina disainerite töölaualt, siis Talbot (mis omakorda oli enne PSA kätte minekut Ameerika Chrysleri ja Itaalia-Prantsuse päritolu Simca ühine laps) ning seega ka Peugeot 309 disainiti iseseisvalt.