Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Esimene Hiina autotootja plaanib tulla ka Eesti turule

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kalev Aasmäe
Copy
Great Wall C70.
Great Wall C70. Foto: Carscoop

Great Wall'ist saab tõenäoliselt esimene Hiina autotootja Eestis. Firma plaanib lähima kolme aasta jooksul tuua maailmaturule kuni paarkümmend uut mudelit ning tõsta tootmismahtu 1,5 miljoni autoni, kirjutab WhatCar?.

Äsja Bulgaarias tehase avanud ja seni peamiselt maasturite tootmisele keskendunud Great Wall on võtnud maailmavallutuslikke plaane äärmiselt tõsiselt. Plaan on laiendada mudelivalikut, sisenedes nii sõiduautode kui väikeste linnamaasturite segmenti.

Esimene uudismudel saab olema suurem äriklassi sedaan C70,  millele järgneb maastur Haval H7 ja väiksem crossover Hover H2. C70 kapoti all saavad olema 1,5 ja 2-liitrised turbomootorid, millest viimasel on võimsust koguni 218 hj.

Esialgsete kavade kohaselt peaks Great Walli uudismudelid olema laiemale publikule välja pandud septembris toimuval Pariisi autonäitusel ning pole välistatud, et juba sel aastal jõuavad esimesed selle automargi esindajad müügile ka Balti riikides.

Ehkki Euro NCAP ei ole veel Great Walli mudeleid testinud, on ta väidetavalt esimene Hiina autotootja, kes on viinud oma autode turvanõuded vastavusse Euroopas kehtivate standarditega.

Tagasi üles