Great Wall'ist saab tõenäoliselt esimene Hiina autotootja Eestis. Firma plaanib lähima kolme aasta jooksul tuua maailmaturule kuni paarkümmend uut mudelit ning tõsta tootmismahtu 1,5 miljoni autoni, kirjutab WhatCar?.
Esimene Hiina autotootja plaanib tulla ka Eesti turule
Äsja Bulgaarias tehase avanud ja seni peamiselt maasturite tootmisele keskendunud Great Wall on võtnud maailmavallutuslikke plaane äärmiselt tõsiselt. Plaan on laiendada mudelivalikut, sisenedes nii sõiduautode kui väikeste linnamaasturite segmenti.
Esimene uudismudel saab olema suurem äriklassi sedaan C70, millele järgneb maastur Haval H7 ja väiksem crossover Hover H2. C70 kapoti all saavad olema 1,5 ja 2-liitrised turbomootorid, millest viimasel on võimsust koguni 218 hj.
Esialgsete kavade kohaselt peaks Great Walli uudismudelid olema laiemale publikule välja pandud septembris toimuval Pariisi autonäitusel ning pole välistatud, et juba sel aastal jõuavad esimesed selle automargi esindajad müügile ka Balti riikides.
Ehkki Euro NCAP ei ole veel Great Walli mudeleid testinud, on ta väidetavalt esimene Hiina autotootja, kes on viinud oma autode turvanõuded vastavusse Euroopas kehtivate standarditega.