Maailma üks kuulsaim autobränd üritab Hiina turul oma haaret laiendada oma tuntuse ja müügivõrgu suurendamise najal.
Jeep üritab oma müüginumbreid Hiinas suurendada
Kuigi eelmisel aastal suurenesid Jeepi müüginumbrid Hiinas 63 protsendi võrra, on Chrysleri kontserni kuuluval brändil kohalikul autoturul tohutult müügipotentsiaali, kirjutab Autoblog.
Firmal on maailma kõige suuremal autoturul ainult 120 ametlikku edasimüüjat ning Jeepil puudub ka kohalik tehas, mis muudaks pakutavate autode hinnad Hiina turule palju vastuvõetavamaks. SUV-de populaarsus on Hiinas väga suur ning selle autotüübi turul on konkurente palju. Autoblogi hinnangul on aga Jeepi kaubamärgi tuntuse kasutamine ja hindade langetamine firma müüginumbrite kasvatamise pandiks.
Jeep oli üks esimesi Lääne autotootjaid Hiinas, kinnitades seal kanda juba 32 aastat tagasi. Erinevate tekkinud probleemide tõttu lõpetati automüük aga 2006. aastal. Nüüd otsib Chrysler aga võimalust leida Jeepile Hiinast rohkem partnereid ja viia selle abil müüginumbrid konkurentidega võrreldavale tasemele.