Eestis on müügile saabunud kolmanda põlvkonna Avensis: valikus on sedaan- ja universaalkerega mudelid, kolm bensiini- ja kolm diiselmootorit ning kolm erinevat käigukasti.
Uus Toyota Avensis jõudis Eestisse
Uus Avensis tutvustab tootja teatel täiesti uut konstrueerimisfilosoofiat - Toyota Optimal Drive. Selle põhieesmärk on suurendada võimsust ja väändemomenti, vähendades samas kütusekulu ja heitgaaside emissioonitaset, vahendab
.
Mootorid ja käigukastid on täiesti uued. Baasmootoriks on 1,6-liitrine Valvematic võimsusega 132 hobujõudu. 1,8- või 2-liitriste võimsamate mootoritega on võimalik valida uus, ühtlaselt muutuva ülekandega Toyota Multidrive S käigukast (CVT).
2-liitrise mootori juurde saab valida sportliku käiguvahetuse roolirattal asuvate hoobadega. Nii bensiini- kui ka diiselmootoriga mudelite kõik käsikäigukastid on kuuekäigulised.
150-hobujõulise diiselmootori D4-D saab kombineerida kuuekäigulise automaatkäigukastiga.
Tänu põhjalikele eelnevatele katsetustele pälvis Avensis Euro NCAP ohutustestis parima võimaliku tulemuse ehk viis tärni.
Uue Avensise hinnad algavad 279 900 Eesti kroonist Linea Terra sedaankerega 1,6-liitrise mootoriga mudeli puhul. Universaalkerega mudelile lisandub 23 600 krooni.