![Liiklusõnnetus.](http://f7.pmo.ee/oT79JJ-0ZXWVPHDKBjNeI4xTOZs=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2011/12/10/871140t1h408b.jpg)
If Kindlustuse sõidukikahjude osakonna juhi Taavi Kiibuse sõnul juhtub enim liiklusõnnetusi 25-35- aastaste meestega ning keskmisest võimsamate autodega.
If Kindlustuse sõidukikahjude osakonna juhi Taavi Kiibuse sõnul juhtub enim liiklusõnnetusi 25-35- aastaste meestega ning keskmisest võimsamate autodega.
IF Kindlustuse kahjustatistika näitab auto võimsuse kasvades ka õnnetuste arvu kasvu. Näiteks kui 50-64-kilovatised sõidukid satuvad õnnetusse neljal juhul sajast ning 80-100-kilovatised viiel juhul, siis 142-kilovatise ja suurema võimsusega sõidukid satuvad õnnetusse juba seitsmel juhul sajast.
«Suurem osa õnnetustest on pisemad nn plekimõlkimised, üldjuhul põhjuseks mõnele muule asjale keskendumine ning tulemuseks tagant otsa sõit. Mobiiltelefoniga on küll roolis rääkimine keelatud, kuid tähelepanu häirivaid faktoreid on veel palju, näiteks sigareti süütamine, lapsega tegelemine, millegi otsimine kindalaekast jne. Autojuht peab olema valmis kiiresti reageerima ning murdosa sekundist hilinemine võib kaasa tuua juba õnnetuse,» lisas Kiibus.