Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Sakslaste säästumarket kaupleb internetis autodega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Fragment Lidli internetipoest.
Fragment Lidli internetipoest. Foto: Lidl
Saksa tuntud säästukaupluste kett Lidl, mis tegeleb peamiselt toiduainete ja majatarvete müügiga, pakub alates eilsest oma veebilehel soodushinnaga autosid.

Firma esindaja tõi välja parimad pakkumised: Opel Corsa 11 000 eurot ( 172 150 krooni) ja Volkswagen Cross Polo 14 000 eurot ( 219 100 krooni), vahendas AP.

Automüüki korraldab säästupood koos Saksamaal tegutseva automüüjaga ATG-Automobile GmbH, kelle sihtrühm on nagu Lidlilgi ostja, kes vaatab tähelepanelikult hindu.

Sarnast automüügiskeemi on internetis viis aastat tagasi Saksamaal proovinud ka Quelle, kuid õnnestunuks seda üritust lugeda ei saa – inimesed külastasid Quelle veebilehte küll üsna ohtralt, kuid müügiedu jäi tulemata.

Autotööstust puudutavate uuringute keskuse juht Ferdinand Dudenhoeffer ennustas keerulist tulevikku ka Lidli automüügile.

«Arvan, et Lidlil saab olema väga raske. Inimesed ei taha suure väärtusega kaupu toidupoest osta,» ütles Dudenhoeffer ja lisas, et vähemalt sakslastele meeldib käia autosalongides.

Tagasi üles