Kaks aastat tagasi peetud Detroidi näitusel esitles Toyota 3,5-liitrise V6 bensiinimootoriga ideeautot FT-HS, nüüd aga töötab tootja juba selle seeriaversiooni kallal, mis tuleb esialgu kavandatust hoopiski keskkonnasõbralikum.
Toyota töötab hübriidmootoriga sportauto kallal
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nimelt hakkab seda edasi viima Toyota Priuse hübriidajam, kirjutab
.
Esialgu pole teada, kui suur saab olema seeriamudeli ja ideeauto väline sarnasus, sest teadaolevalt tuli aerodünaamika kallal kõvasti vaeva näha. See-eest peaksid dünaamilised parameetrid olema igati mõnusad, sest paigalt sajani suudab auto kiirendada umbes 7 sekundi jooksul. Süsinikdioksiidi emissioon jääb seejuures alla 100 grammi kilomeeri kohta.
Esialgsetel andmetel hakatakse uut mudelit tootma MR2-na, mitte Toyota Suprana, nagu vahepeal spekuleeriti. Hinnalipik peaks aga jääma umbes 20 000 euro (312 800 krooni) lähedale.