Uute autode müük kolmandat kuud tõusutrendil

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Škoda on müüginumbreid kahekordistanud.
Škoda on müüginumbreid kahekordistanud. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Mais müüdi Eesti siseturule 769 uut sõiduautot. 105 autoga teisel kohale tulnud Škoda on võrreldes eelmise aastaga oma müüki kahekordistanud.

Škodade müügiga tegeleva Auto 100 tegevjuhi Janek  Aaviku sõnul on see mitme aasta toimetamiste vili ning Škoda on hea hinna ja kvaliteedi suhtega sõiduauto. «Kui Euroopas on populaarsed väikeautod siis Eestis on minevad väikesed keskautod. Kuigi eestlased on hakanud eelistama väiksema töömahuga mootoreid.» Aavik lisab, et lisavarustuse pealt eriti kokku ei hoita.

Toyotade maaletoomisega tegelev Toyota Baltics-i müügi- ja tootejuht Raigo Kaseorg leiab, et esimese koha toonud 115 autot on hea tulemus, kuid peab siiski oluliseks ka turuosa. Eelmise aasta mais müüdi 26 Toyotat rohkem kui see aasta. Kaseorg põhjendab seda eelmise aasta kampaaniatega. Automüügi tõusu ei julge ennustada, aga loodab, et sügisel läheb paremaks. Eestlaste ostuharjumusi kirjeldab ta sarnaselt Aavikuga lisades, et pigem on populaarsed keskmise varustusega autod. «Eestlane üldiselt n.ö. plank autot ei osta,» leiab Kaseorg.

Autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu (AMTEL) andmetel on Eestis käesoleva aasta 5 kuuga müüdud kokku 3075 uut sõiduautot, mis on ligi tuhat autot vähem kui mullu sama ajaga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles