Tegemist on faktiga, mida tasub üle korrata – videomänguäri on vägagi tulutoov. Juba aastaid räägitakse sellest, kuidas mängud teenivad rohkem raha kui filmi- ja muusikatööstus kokku. Seega ei tasu imestada, et aina rohkem firmasid soovivad samuti sellest pirukast ampsu võtta.
TikTok laiendab haaret, uueks tõmbenumbriks saavad mängud
Uusimaks üritajaks saab üks maailma populaarsemaid rakendusi TikTok. Enam ei saa me rääkida pelgalt selle peale mõtlemisest, sest Vietnamis on alanud esimene testimine, vahendab Reuters.
Plaan näeb ette kasutajatele lihtsakoeliste minimängude pakkumist. Neid saab aga kogeda läbi TikToki enda äpi, mis tähendab, et lisarakenduste allalaadimine pole vajalik.
Põhjuseid, miks esimeseks nn mänguväljakuks just Vietnam valiti, on mitmeid. TikTok kuulub Hiina firmale ByteDance ning Aasia turu sondeerimine tundub kõige mõistlikum. Kui kõik läheb plaanipäraselt, laienevad testid üle terve Lõuna-Aasia piirkonna.
Lisaks on Vietnam äärmiselt atraktiivne ka seetõttu, et riigi elanikkond on üpriski noor. Tervelt 70% rahvast on noorem kui 35 aastat.
Siiski on väiksemaid katsetusi tehtud mujalgi. Näiteks saavad USA kasutajad TikTokis proovida kahte erinevat minimängu, millest üks tantsuteemaline «Disco Loco 3D». Väidetavalt ei kavatse aga kompanii piirduda vaid minimängudega ning keskendub tulevikus ka pikematele elamustele.
Isegi, kui sisenemine mängumaailma ebaõnnestub, ei pea ByteDance liigselt muret tundma. TikToki kasutab igakuiselt üle miljardi inimese.
TikTok pole ainus rakendus, mis lisaks enda tavapärasele kasutusele ka videomängudega kurameerib. Varasemalt on seda teinud näiteks Facebook ning ka Netflix.