Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Eesti Internetil on Zone nägu

Copy
Foto: Zone Media

Tänavu detsembris täitub osaühingul Zone Media 23. tegevusaasta. Selle pea veerandsaja aasta jooksul oleme näinud ja osalenud Eesti infotehnoloogiaturu tormilises arengus kogu tema eheduses ning panustanud sellesse viisil, mis on taganud meile auväärse turuliidri tiitli ning meie klientide aastakümneid kestnud usalduse. Mis on olnud selle saladuseks?

Zone.ee särava mündi ühel küljel on miljonitesse eurodesse ulatuvad investeeringud riistvara- ning tarkvaraarendusse, tänu millele oleme oma kümnetele tuhandetele klientidele suutelised pakkuma meie regiooni üht stabiilsemat, kiiremat ja kindlasti turvalisimat veebimajutus- ning mitmekesiseima valikuga domeeniteenust. Meie teenuste infrastruktuur toetub Tallinnas, Helsingis ja Amsterdamis asuvatele serveri- ja andmesidekeskustele, tänu millele on meie klientide veebilehed kiiresti kättesaadavad enam-vähem globaalselt.

Meie klientide edulugude lai spekter katab pea kõiki eluvaldkondi, kus veebi-identiteet on oluline: olgu need siis e-ärid, portaalid, finants- ja riigiasutused, väike- ja suurettevõtted, kunstnikest, artistidest, sportlastest ja poliitikutest rääkimata. Tervelt pooled kodumaised .EE domeenid registreeritakse Zones, lisaks hindab meid kõrgelt märkmismiväärne hulk .FI, .EU, .LV ja .LT registreerijaid. Üldse on aga meil portfoolios ligi 400 domeenivalikut.

Foto: Shutterstock

Mündi säraval teisel küljel on aga meie inimesed. 1999. aastal alustanud vaid käputäiest entusiastist on tänaseks kasvanud ligi 50-pealine supertiim, kelle professionaalsus on kõrgelt hinnatud nii meie klientide, sõprade kui ka konkurentide seas. Meie hulgas on spetsialiste, kes on olnud Eesti Interneti sünni juures ning see pagas on andnud Zonele kindla näo – Eesti Interneti näo.

Sellel mündil tõuseb aga eriti kirkalt esile meie klienditugi. Võime julgelt kinnitada, et meie tosinast spetsialistist koosnev klienditugi on aastatega karastunud üheks Zone ökosüsteemi olulisimaks ning tõhusamalt toimivaks organismiks, mis tuleb toime mistahes väljakutsetega. Me räägime sinuga eesti, inglise, soome ja vene keeles ning – nii uskumatu, kui see ka ei tundu – vajadusel me lahendame selle tiimiga pea 200 000 kasutaja erinevaid muresid.

Foto: Zone Media

Tõsi – nii palju kasutajaid korraga pole meie klienditoe poole õnneks kunagi pöördunud, sest oleme andnud endast parima võimalikult veatu teenuse osutamiseks. Aga saamaks natuke aimu meie klientide päringute mahust, siis näiteks mahub meie klienditoe tööaastasse üle 45 000 vastatud e-kirja, enam kui 20 000 vastatud telefonikõne, mille keskmine kestus on neli minutit ning üle 10 000 live-tšäti. Kirsina tordil saame rääkida abikeskkonnast aadressil help.zone.ee, mis sisaldab endas 400 erinevat artiklit-juhendit, mis meie teenuste kasutamist selgitavad ja hõlbustavad.

Meie klienditoe tänane efektiivsus toetub mitmele olulisele aspektile. Eduka klienditeenindaja karjääri vundamendiks on näiteks tavapärasest pikem ja põhjalikum ettevalmistusaeg. Kulub enamvähem aasta, kui uus inimene jõuab samale tasemele vanemate olijatega. See on vajalik aeg, mille jooksul investeerime põhjalikult uue inimese ettevalmistusse, toetame tema arengut ning just seetõttu kannab see alati ka vilja.

Mitte vähem olulised pole ka tööks vajalikud haldustööriistad ning keskkond, mis loodud nii klienditeenindajale kui ka kliendile: tõhus kasutajaliides ja hoolega läbi mõeldud klienditeekonnad tellimisest kuni teenuse kasutamiseni on viinud selleni, et kui näiteks 2021. aastal tõusis Zone klientide arv ligi 10 protsenti, siis langes klienditoe koormus ligi 15 protsenti.

Areng kui protsess on pidev ning selle käigus õpime ja uueneme pidevalt ka meie. Vahel tuleb meilgi ette komistamisi, kuid tänu nendele saame tänuväärseid ja hindamatuid õppetunde, mis aitavad meil nii kliendi teenindamise protsessi kui ka kogemust veelgi paremaks lihvida.

Copy
Tagasi üles