Päevatoimetaja:
Kaido Einama

Tee oma veebipood klientide silmis atraktiivsemaks

Copy
Foto: Shutterstock

E-kaubandus muutub aina populaarsemaks ja selle valdkonna konkurents on väga tihe. Seega kõik atraktiivsed lahendused, mis teevad teekonna ostust kauba kättesaamiseni võimalikult sujuvaks ja lihtsamaks, on tunnustust väärt. Tänapäevase veebipoe edu retsept on lihtne: atraktiivne disain, kvaliteetne kaup, kiire kättetoimetamine ja mugav arveldamine.

Mõnusa ostukogemuse ja veebist ostlemise mugavamaks muutmise on südameasjaks võtnud Eesti idufirma ZABRA Solutions, kes pakub ettemaksuvaba tellimise lahendust. Tänu ZABRA-le saavad veebipoe kliendid tellida veebist ühtegi senti tellimuse eest ette maksmata, mugavalt tutvuda kaubaga kodus ja teha ostuotsus siis, kui kaup on reaalselt käes. Mugavus on nagu tavalises poes. E-ostlejatele on ZABRA atraktiivne, kuna enam ei pea nad oma raha n-ö külmutama ega tasuma selle eest, mida ei ole veel reaalselt kätte saanud. Näteks mõned potentsiaalsed e-ostlejad otsustavad mitte osta, kuna nende rahaline seisund ei võimalda kauba eest kohe tasuda, või loobuvad juba maksmise vormistamisel, kuna tasumise protsess on liiga pikk ja keeruline. ZABRAga vormistab klient tellimuse kahe klikiga ja turvaliselt.

Globaalsel turul pakub sarnast teenust Klarna (nt Rootsi ja Soome turul), kelle kogemus näitab, et keskmine tarbimine on tublisti kasvanud ning ostjad naudivad head kogemust ja turvatunnet, samuti võimalust osta enne palgapäeva ja maksta natuke hiljem ning ainult siis, kui nad toote endale jätavad.

Põhjus, miks ZABRA võiks olla veebipoe kliendile huvitav, on ka see, et ZABRA teenus on e-ostlejale täiesti tasuta. „Maksa hiljem“, „maksa kolmes osas“ ja muid sarnaseid lahendusi on turul mitmeid, kuid peamiselt on tegemist järelmaksuteenustega, kus tasumisega hilinemisel muutub pakkumine krõbeda intressiga järelmaksuks. ZABRA puhul ei ole tegemist krediitlahendusega, ei ole mingeid lisatasusid ega varjatud järelmaksulepingut.

ZABRA on nagu turvalise e-ostu märk veebipoele, mis annab klientidele turvatunnet ja võimaldab tasuda alles, siis kui klient on kauba kvaliteedis ja sobivuses veendunud. ZABRAga ei võta e-ostleja endale tarne- ega kvaliteediriske. See tagab talle valikuvabaduse veebipoes surfamisel.

ZABRA on edukalt live’is

Juba mõned kuud on ZABRA lahendust kasutanud Marat, Sangar ja Esprithome.ee veebipoed. Nende äride juht Raul Saks tõdeb, et inimesed otsivad e-kaubandusest järjest rohkem mugavust.

„Eelkõige tähendab see kiiret arveldust, kasutajasõbralikkust, häid ja ülevaatlikke pilte ning detailset tooteinfot,“ sõnab ta. „Kokkuvõttes, jah, mugavust, ja seda aina rohkem ning rohkem. Samuti ootavad kliendid kiiret tarnet ning lihtsat tagastamise võimalust, seega on ZABRA lahendus omal kohal – tellin toote ja vaatan, kas jätan endale või mitte. Rahalise kohustuse võtan siis, kui olen toote kasuks otsustanud. See on lihtne ja mugav.“

ZABRA Solutionsi tegevjuht Tatjana Kostrõkina on rõõmus, et nende esimeseks koostööpartneriks oli niivõrd suur nimi kui Marat. „See oli meie jaoks tugev, atraktiivne ja ambitsioonikas start,“ lausub ta. „Marat tähendab eestimaist kvaliteeti ja usaldusväärsust. Väga hea meel on selle üle, et ZABRA on klientidele huvitav ja vajalik teenus. Esimesed tellimused tulid juba päev pärast meie koostöö algust. Praeguseks on sellest mõni kuu möödas ja näeme, et mõned Marati kliendid on ZABRAt juba mitu korda kasutanud.“

Saks lisab, et kasutajad on jäänud rahule ning loodetavasti kasutavad lahendust edaspidigi. „Ka meie oleme rahul,“ ütleb ta. „Meie kui partneri jaoks on tähtis, et ZABRA panustab tõsiselt turundusse ning mõistab, et brändidega on vaja head koostööd. Seega on tore, et ZABRA investeerib turundusse ja laseb sellel ka meie peale paista. Samuti on nendega asjaajamine korrektne ja asjalik ning nende pühendumust on näha olnud.“

ZABRA kasud sinu e-poele

Miks lisada oma veebipoele ZABRA lahendus?

Sest ZABRA:

  • integreerimine on lihtne ja ei muuda tavalist ostuloogikat maksmise vormistamisel;
  • annab klientidele valikuvabaduse ning suurendab seeläbi nende lojaalsust;
  • muudab e-poe klientide jaoks atraktiivsemaks;
  • suurendab e-poe konversioonimäära;
  • maksab veebipoele kauba eest, mille klient kätte sai ja endale jättis. ZABRA võtab endale tasumata arvete riski, et e-pood saaks keskenduda oma ärile;
  • korraldab veebipoe ja ZABRA koostöö kohta reklaamikampaania.

„Oleme veendunud, et ZABRA ei tohi segada ega muuta tavalist ostuloogikat ega anda partnerile lisatööd,“ tõdeb Kostrõkina. „Usume kogu oma tiimiga siiralt, et ZABRA on e-kaubanduses hea ja vajalik lahendus, mis muudab e-ostude maailma turvalisemaks ja mugavamaks.“

ZABRAt saad kasutada äpiga (iOS või Android) või lihtsalt ettevõtte partnerite e-poode külastades. Võimalda oma klientidele ostuvabadus ja turvatunne, pakkudes neile ZABRAt.

Copy
Tagasi üles