On üsna levinud, et organisatsioonides kasutatakse info kogumiseks, haldamiseks ja edastamiseks erinevaid Exceli faile ja digitaalseid töövahendeid. Paraku kaasneb selle kõigega omajagu lisatööd ja sageli ka üksjagu segadust, mis kõik raskendab fookuse hoidmist eesmärkidel. Need probleemid on võimendunud viimasel paaril aastal, kus COVID-19 andis digitaliseerimisele eriti suure hoo. Kaugtöö ja hajusmeeskonnad on muutunud nüüd normaalsuseks, mistõttu ühtses infoväljas olemine ja õiged tööriistad on senisest veelgi olulisemad.
Exceli failid ja to-do äpid on head abivahendid, kuid paraku katavad need vaid väikese osa keerukamate organisatsioonide ja suuremate ettevõtete vajadustest. Siinkohal tuleb organisatsioonidele appi PlanPro juhtimistarkvara, mis on loodud koostöös Eesti tippjuhtide ja -arendusekspertidega ning sobib kasutamiseks nii era- kui ka avalikus sektoris.
Moodulitest koosnev võimekas tööriist
Lühidalt öeldes on PlanPro on tööde kavandamise, teostamise ja jälgimise tarkvara, mis muudab organisatsiooni sisemised protsessid oluliselt kiiremaks, paremini hallatavamaks ja läbipaistvamaks. PlanPro tarkvara koosneb erinevatest moodulitest, nagu projektijuhtimine ja tööde haldamine, strateegiline juhtimine, arenguvestlused, riskijuhtimine, tööaja planeerimine ja mõõtmine, eelarve koostamine ja jälgimine.
„Kasutades PlanPro juhtimistarkvara, saab organisatsioonis keskenduda sisulistele protsessidele ning parandada infovahetust nii organisatsiooni sees kui ka näiteks partner- ja/või tütarettevõtete vahel. See kõik säästab tööaega ja loomulikult ka raha,“ ütles Kalev Truusalu, PlanPro juht. Tarkvara juurutamist saab alustada sobivatest moodulitest. Kalev Truusalu lisas, et kõiki mooduleid saab kasutada ning juurutada samm-sammult, siis kui organisatsioon on selleks valmis.