FinestCommerce on valmis nii Sinu soovide ja ideede ära kuulamiseks kui ka nende ellu viimiseks. Oma ootuste kirjeldamisel on mõistlik püsida kahe jalaga maa peal, et lõpptulemus oleks mugav tööriist nii kaupmehele kui kliendile. Eesmärk peaks olema aastaid toimiv, pidevalt arenev ja väärtust loov keskkond. Ambitsioonikamate plaanide puhul on mõistlik nende realiseerimisvajadus alati koos tehnilise partneriga läbi arutada.
FinestCommerce-ga koostööd alustades tuleb arvestada, et tihti eelneb juurutusperioodile paari kuu pikkune ettevalmistusperiood. Viiakse läbi vajalikud töötoad ning kaardistatakse planeeritavale lahendusele esitatavad nõuded.
Kaupmehe jaoks tähendab see valmisolekut osaleda töötubades mille raames laotakse edukale projektile korralik vundament. Soovitus on olla piisavalt avatud ning oma ootusi võimalikult detailselt kirjeldada.
E-kaubanduse lahenduste juurutamine võib võtta kuid, suuremate projektide puhul ka aasta. FinestCommerce senine kogemus näitab, et hästi toimiva e-poe või tellimuskeskkonna saab live keskkonda kolme kuni kuue kuuga. Palju sõltub siinkohal kaupmehe enda panusest.
Liviko Aktsiaseltsi turundusdirektori, Eve Nõmme, sõnul oli nende eesmärgiks luua e-pood mis oleks visuaalselt kena, paistaks silma oma tootevalikuga ja klientidel oleks mugav tooteid tellida.
Finestmedia poolt loodud e-kaubanduse valdkonna, FinestCommerce, esindajad aitasid Livikol soovitud eesmärgid täide viia.
Nõmme sõnul lepiti kohe projekti alguses kokku selged eesmärgid ning ka mõistlik ajakava.
Projekti esialgseks kestvuseks planeeriti kuus kuud, millest suudeti ka kinni hoida. Teel eesmärgini, viidi läbi regulaarseid koosolekuid, et osapooled projekti arengutega alati kursis oleks.