Jaguar kergitas katet oma arenenuimalt ja võimsaimalt diiselmootoriga mudelilt, uhiuuelt XF Diesel S-ilt.
Jaguar näitas XF Diesel S-i Euroopa versiooni
Autotootja uue AJ-V6D 3-liitrise ja 6-silindrilise kolmanda põlvkonna turbodiisliga varustatud sportlik sedaan kiirendab nullist 60-miilise ehk 97-kilomeetrise tunnikiiruseni 5,9 sekundiga, kirjutab
.
Auto tippkiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h juures. Mootori võimsus ulatub 271 hobujõuni (202 kW) ning maksimaalne pöördmoment 600 Nm-ni, mis annab 1500 pöörde juures minutis 33 protsenti enam võimsust ja 61 protsenti suurema pöördemomendi kui XF-i praegune 2,7-liitrine V6-diiselmootor.
Kuid vaatamata suuremale võimsusele on uus mootor 12 protsenti kütusesäästlikum ja eraldab 10 protsenti vähem süsinikdioksiidi. Väidetavalt kulutab see 6,8 liitrit kütust saja kilomeetri kohta ning eraldab 179 grammi süsinikdioksiidi ühe kilomeetri kohta.
Uue mootori võtmeomaduseks on unikaalne paralleelne järjestikuline turboülelaadimine, esimene omataoline maailmas V-tüüpi mootoril. Kuuekäiguline automaatkast tuleb baasvarustusse.
3-liitrisest jõuallikast on saadaval ka 237-hobujõuline versioon, mis arendab 16 protsenti suuremat võimsust ja 15 protsenti suuremat pöördemomenti kui 2,7-liitrine diisel, võimaldades kiirendada 97-kilomeetrise tunnikiiruseni 6,7 sekundiga. Selle mootori puhul on tippkiirus piiratud 240 km/h juures.
XF Diesel S saab ka 20-tollised veljed ja tagasihoidliku tagaspoileri.