Telia telekanal alustab jaanuari teises pooles

Inspira

FOTO: Telia

Telia avalikustas täna oma telekanali Inspria eetrisse jõudumise aja ja visuaalse identiteedi.

Telia Eesti televisiooni ja multimeedia valdkonna juht Birjo Kiik ütles, et Inspira kanal jõuab kõigi Telia TV-teenuse klientideni jaanuari teises pooles ning kanali fookuses on kolm sammast: sport, meelelahutus ning oma- ja koostööprojektide raames valmivad saated.

Telia Eesti turunduse ja brändi osakonna juhi Ranno Pajuri sõnul on telekanali eesmärk pakkuda meelelahutust ja kanali visuaalne identiteet on loodud nii, et see mõjuks mängulise ja loovana.

«Inspira visuaalse identiteedi aluseks on loomulikult täiuslik proportsioon ehk kuldlõige, mida leidub nii looduses, kunstis, arhitektuuris kui ka paljudes teistes eluvaldkondades. Inspira põhivärvide valikul on lähtutud looduslähedusest ning seal on esindatud sinine, roheline ja kollane, mis tähistavad värvipsühholoogias kolmainsust – maa, tuul ja päike,» rääkis Pajuri.

FOTO: Telia

Inspira kanali visuaalse identiteedi töötas välja loovagentuur Hmmm Creative Studio.

Kanali vanuseline sihtgrupp on 30–35-aastased ning vanemad televaatajad, kel on ka traditsioonilise televisiooni vaatamise harjumus.

Tagasi üles