Videomängude maailmas on toimumas suured muutused. Epic Gamesi tegevjuht Tim Sweeney väidab end teadvat, milline saab olema tulevik.
Mängutööstuses toimub praegu suurejooneline põlvkondade vahetus, sõnab tippjuht
Sweeney esines hiljuti toimunud Unreal Festi raames ning rääkis, kuidas ülipopulaarse battle royale'i mängu «Fortnite» edu iseloomustab mängutööstuses aset leidvat põlvkonnavahetust.
Üks nähtustest, mis antud muudatust ilmekalt iseloomustab, on Sweeney sõnul asjaolu, et turule jõudvate mängude arenduskulud on aina suuremad, kuid tagasi teenitakse vähe.
«Me näeme trendi, kus mängijad kalduvad tõeliselt suurte mängude poole, kus nad saavad mängida rohkem oma sõpradega,» sõnas Sweeney.
Mehel on põhjust nii uskuda. Epic Gamesi loodud «Fortnite» on jätkuvalt üks populaarsemaid teoseid kogu maailmas, meelitades viimasel pühadehooajal ligi rekordilised 100 miljonit samaaegset kasutajat.
Ka kehtib Sweeney väide suure eelarvega mängude kohta. Ainuüksi tänavu on tööstusel ette näidata mitu suurt ebaõnnestujat: «Suicide Squad: Kill the Justice League», «Concord», «Star Wars Outlaws» ja teised.