Tesla elektriautosid on Eestis tabanud ootamatu rike
Lisatud Telia kommentaar

Tesla Model X

FOTO: DAVID MCNEW/REUTERS

Mitmeid Tesla elektriautosid on Eestis tabanud ootamatu rike, mis esialgsetel andmetel ongi vaid Eesti-keskne ning millele lahenduse otsimisega Tesla hoolduskeskus praegu tegeleb.

Tesla kodulehelt tellitud ning Eestisse tarnitud autodel on juba mitu kuud olnud probleeme mobiilse internetiga ehk 4G-võrgus püsimisega. Üks selline probleeme Tesla on ärimehe Raivo Heina peres, kelle sõnul on 4G-andmeside puudumisel enamik auto funktsioone kasutuskõlbmatud, kirjutab portaal Geenius.

«Näiteks, kui sul on auto võtmed kadunud või neid ei ole käepärast, siis Teslade puhul saab auto sisselülitada läbi mobiiliäpi,» rääkis Hein. «Kui aga autol ei ole võrguühendust, siis ei liigu äpist antud signaal autoni ning sõit jääbki tegemata.»

Hein pöördus abi saamiseks Tesla esindusse Helsingis, kus hakati seda uurima. Tesla Skandinaavia esindaja Axel Holmström ütles Geeniusele, et nad on probleemist teadlikud ning otsivad sellele lahendust. 

Hoolduskeskuses öeldi auto omanikele, et probleem võib olla Telia 4G SIM-kaardis, mis pannakse autodesse sisse juba tehases. Tehnikute sõnul on nad probleemist teavitanud ka Teliat. 

Telia Eesti esindaja Raigo Neudorfi sõnul pole tegelikult Telia peakorteri poole sellise murega pöördutud.

«Teslade koha pealt ei saa Telia paraku omal käel midagi uurida, kuna meil puudub täpsem info autodesse paigaldatud SIM-kaartide kohta. Sarnastel juhtudel eeldame, et operaator, kelle SIM-kaart on paigaldatud Tesladesse, pöördub abi saamiseks otse meie poole, kui ta arvab, et põhjus võiks peituda meiepoolses ühenduses,» ütles Neudorf Postimehele.

«Telia Eesti poole keegi sellise murega aga pöördunud pole. Ilma selleta on võimatu hinnata, mis selle probleemi põhjustas ning kelle poolne see tõrge oli,» märkis ta.

Tagasi üles