Tellijale
USA presidendivalimised ⟩ Meta lööb neil ilmuvatele tehisarupiltidele ja süvavõltsingutele sellekohase templi peale
Facebooki omanik Meta teatas reedel olulistest muudatustest oma reeglites seoses digitaalselt loodud ja muudetud meediaga, eesmärgiga testida ettevõtte võimet tuvastada petlikku sisu, mida genereerivad uued tehisintellekti tehnoloogiad. Enne USA valimisi, mis toimuvad novembris, rakendab sotsiaalmeediahiid alates maist oma platvormidel postitatud tehisintellektiga genereeritud videotele, piltidele ja helifailidele «Tehisintellektiga loodud» märgiseid, laiendades meetmeid, mis varem käsitles ainult kitsast valikut töödeldud videoid, ütles sisupoliitika asepresident Monika Bickert blogipostituses.
Bickert teatas, et Meta kavatseb rakendada eraldi ja silmatorkavamaid märgiseid digitaalselt muudetud meediale, mis kujutab endast «eriti suurt riski avalikkust olulisel teemal eksitada», sõltumata sellest, kas sisu on loodud tehisintellekti või muude vahendite abil. Uus lähenemisviis muudab ettevõtte käsitlust manipuleeritud sisust, liikudes piiratud postituste eemaldamiselt informatsiooni pakkumisele sisu loomise viisi kohta.