Päevatoimetaja:
Kaido Einama

ONGI KÕIK Miljoneid põletanud mängustuudio pandi kinni

Copy
Foto: Firewalk Studios

Aastal 2024 on ilmunud ohtralt suurepäraseid videomänge. On aga nähtud ka suurejoonelisi põrumisi. Aasta vaieldamatult suurimaks ebaõnnestujaks on kõigest kaks nädalat turul olnud tulistamismäng «Concord».

Tegemist polnud halva mänguga. Teos oli valmistatud kvaliteetselt: graafika oli kena, tehniline külg eeskujulik, heli suurepärane.

Kõik see aga ei suutnud panna unustama fakti, et «Concord» sisenes turule, kus polnud säärasele teosele enam ruumi. Võrgupõhiseid kõmmutamisi, mille eesotsas kamp erinevate võimetega kangelasi, on meeletus koguses. 

Et sellest pirukast tükki hammustada, peaks uus mäng tegema midagi, mille peale konkurendid varem pole tulnud. «Concord» seda ei suutnud. See oli klišeeline, samasugune, igav. See kajastus ka näitajates.

Sony jõudis järeldusele, et mõistlikum on mäng kinni panna ja selle müük peatada enne, kui selle alla veel liigselt raha kulub. Väidetavalt olid arenduskulud röögatud 400 miljonit dollarit.

Tol hetkel öeldi, et arendaja ja väljaandja mõtlevad mängu tuleviku üle. Teose loonud Firewalk Studios hoidis elus lootust, et ühel hetkel saame taas mängu mängida. Nüüd tundub, et need lootused on lõplikult kustunud.

Nimelt selgus, et Sony on otsustanud Firewalki kinni panna. Stuudio ainsaks tööks jäigi too õnnetu «Concord».

Stuudio jättis mänguritega hüvasti X-is (endine Twitter):

Tagasi üles