Volvo hiinlasest omanik Li Shufu lubab moderniseerida Rootsi firma klassikalist skandinaavialikku disaini, et üüratul koduturul rivaalidele järele jõuda.
Volvot ootab «hiinapärasem» väljanägemine
Samal ajal kui omanikfirma Zhejiang Geely Holdingsi ja Volvo Carsi tegevjuhid eitavad pingeid strateegia osas, rõhutab Li muutuste vajalikkust «[Volvo kui] uustulnuka jaoks kiiresti muutuval Hiina turul».
«Kuna eelmiste omanike ajal jäid investeeringud tootearengusse unarusse, näeme me vajakajäämisi skandinaaviapärase disaini moderniseerimises,» ütles Li Financial Timesile.
«Selles kiiresti arenevas maailmas, ja eriti kiiresti muutuval Hiina turul, on meil tõesti vaja võimalusest kinni haarata ja pakkuda kaasaegset tõlgendust skandinaavialikust disainist, mis täiuslikult vastaks inimeste nõudmistele.»
Hiina sõiduautoturg – maasturid kaasa arvatud – kasvas mullu 16 protsendi jagu 18 miljoni müügitehingu peale ning kihutas üha kaugemale ette teistest arenevatest ja arenenud turgudest.
Seetõttu on edu Hiinas autotootjaile eluliselt oluline. Ühtlasi on nad sunnitud kohandama oma tooteid Hiina ostjate erilisele maitsele – näiteks soovivad paljud jalgade sirutamiseks võimalikult avaraid tagaistmeid. Autoomanikud eelistavad kasutada sohvrite teenuseid, kes neid Hiina suurlinnade tihedas liikluses ringi sõidutavad.