Oodatult pakkus Peugeot 5008 väga häid juhtimisomadusi ning sobib oma mugavuselt väga hästi pikemateks sõitudeks. Samas sai seda proovitud ka Lõuna-Eesti kuppelmaastiku kruusateedel ning kui kiirus hoida mõistlikkuse piirides, tuleb auto sujuva trajektoori hoidmisega täitsa korralikult toime.
Liigsuure kiirusega näiteks ringteele sõites haarab elektroonika esimesel võimalusel kontrolli enda kätte ning püüab hoo maha võtta ja auto juhi poolt valitud sõidusuunas hoida. Kel kalduvus agressiivsele sõidustiilile, võikski kaaluda ülalkirjeldatud robotkäigukasti valimist - see hoiab tuurid all ja surub inimlikku juhtimislaadi ise peale.
Proovisõiduauto keskmiseks kütusekuluks linnas lubatakse 6,4 ja maanteel 4,8 liitrit saja kilomeetri kohta. Kombineeritud tsüklis seega 5,3. Tegelikud näitajad on küll mõnevõrra kõrgemad, kuid siiski on tegu päris ökonoomse sõiduriistaga.
Kõik jõuallikad vastavad mõistagi Euro 5 heitmenormidele ning 1,6-liitrise diisli süsinikdioksiidi emissioon jääb vaid 135 grammi juurde kilomeetri kohta. Jäid veel mainimata proovisõiduauto dünaamilised omadused: kiirenduseks paigalt sajani vajatakse 12,5 sekundit ning maksimaalne kiirus peaks küündima 183 km/h.
Peugeot 5008 eri modifikatsioonide hindu pole veel välja kuulutatud, kuid alampiir on teada: 259 500 krooni.
Kokkuvõttes võib öelda, et 5008 ei petnud sugugi neid lootusi, mis enne proovisõitu juba tekkinud olid ning vaieldamatult on tegu kõige isuäratavama Peugeot´ga, mis sel aastal turule jõudnud on. Kel vajadust suure ja mugava pereauto järgi, tasub kindlasti proovima minna.